reality

reality

Hostel Life

Assalamualaikumm..

Sorry lama tak update blog,maklumlha aku dah jadi budak hostel. Haha. Hostel mana? Hostel High School je lhaa. Aku tak pi mana-mana SBP pon. Tak layakk :') Aku bukan budak pandai macam Hana Shuhada

Mula-mula masuk hostel memang lhaa tak boleh survive. Rasa macam nak mati jaa stay kat sana. Tapi bila dah sebulan stay, semua dah okayy. And sometimes rasa sayang nak tinggal asrama. Hehee. Aku dapat satu dorm dengan Atikah Iqbal, Nadia Amin, Sahira, Anis, Amani, Kamilia and Huda. Semua satu kepala dengan aku. So, boleh lha aku menggila dengan diorang. Maklum lhaa dalam kelas dah jadi budak baik.Muhahah

Makanan kat hostel tu okay lhaa. Nak kata sedap, takde lha sangat. Mak aku masa lagi sedap. Tapi kita kena bersyukur dengan apa yang ada. Cikgu Syakiroh pon dah pesan, nak jadi pelajar yang cemerlang kena kuat dan sentiasa fikir positif. In Sha Allah cikgu. Saya cuba ^_^

This year kena duduk kelas 4FS. Dengan kawan "baru". Bukan baru apa pon, baru nak beramah mesra jaa. Dulu kalau jumpa, just senyum jaa. Tu pon kalau diorang senyum balik kat aku. Kalau tak, aku jaa yang dok syok sorang-sorang senyum kat diorang. Sekarang aku tengah try menyasuaikan diri aku dalam kelas tu. :')  

Aku rindu kelas 3C. Aku rindu Miraa. Mira dah pegi SMSTSP. Sedihh :'/ 
Mira ada tinggal somethings untuk aku. 






Aku siap print and letak benda ni dalam locker aku lagi. Aku RINDU hang Mira :'|
Semua yang dipapar adalah hak milik Izzati Farhani yang sah