reality

reality

Prefect's Annual Dinner 2012


Assalamualaiikumm,,


Hello peeps , hee ! skunk aku kembali berbloging . for sesape yg tak tawu,sebelum nie aku pena ada blog .tapi terpaksa delete atas alasan tertentu.hehe..tpi disebabkan rindu gilew nak berbloging,,dgn rela hatinya aku buad blog baru..aku harap blog nie kekal selamanya .. hahaSemalam 17 Julai 2011,sekolah aku buat Prefect’s Dinner.Dinner nie untuk prefect,monitor and asst monitor.Dinner tu buat kat Safira Club. Tawu kann?? Klu tak tawuu,,surf internet . haha..dinner tu start pukol 7.00p.m  and habes 11.00 p.m ! boley tahan lhaa dinner tu . tade lha boring sangat ,makanan and minuman pun not bad .

First smpai Safira tu, takot jgak lhaa sbb aku dok sowunx-sowunx . Then lpas tu jumpa Hana Shuhada . huh ! legaa..ad jugak kawann ,.Tade lhaa aku segann sangat ,.haha .. mula-mula smpai kat pintu masuk tu ,, bnda first yang aku pikir .,”baju aku sesuai ke tak?over sangat ke??” tapi bila smpai kat dalam,,aku tengok suma insan-insan kat dalam dewan tu cantik-cantik + hensem-hensem.so,aku dah tak pikir pasai baju aku.heheThen,around  9.00 p.m bawu boleyh makan . and time tu jugak diowunx buad lucky draw+show+macam2 lagi lha.hehe .. soo,,conclusion nyee ,, dinner semalam memang besttt . 
hehe..if ada chance, next year nak pegi lagii . hehe

Kat bawah nie ad lhaa sikit pic yang aku snap kat situu .. hehe..



Aku dengan Dine Adila


Aku dengan Amirah Aziz pulakk :)


Arghh, belakang tu spoil ahh. :|



Okeyy ! okeyy ! cukup lhaa tuu . 3 pon dah cukopp kann ?? kalau nak tengokk lebeyh-lebeyh p kat facebook akuu . Izzati Farhani
 Klu yang belom add tuu , kowunx kna add dulu taw . bwu beleyh tengokk . hehe ,, kay lhaa .. jarii aku pon dah penatt taip entry niee ,,. Akhir kataa,,assalamualaiikuumm .., bubyee n tace care ~


Semua yang dipapar adalah hak milik Izzati Farhani yang sah