reality

reality

KK DAY


Heloo peeps ! assalamualaiikummm ,,

Ermm ,, hari niee hari Kemuncak Kokurikulum kat HSBM .! boleyy lhaa .. tapi aku rasa last year punya hari koko lagii best .. tataw pasai paa ..macam biasa ,, start pukol 7.30a.m  and habes pukol 2.00 p.m .. aku kena jaga booth KRS (pameran) .. sampai pukol 10.00 p.m. then ,, lpas pukol 10.00 tuu ,, aku pegi jalan-jalan cari makan dengan Cik Tini akuu .. masa tengah jalan-jalan tuu ,, aku terserempak dengan Mr.N aku ,,.. best gileee kowtt ,,tpi bila aku perasan yang dia jalan dengan sorang gurlz niee ,, twos tak best .. aku buad tataw jee ,,tapi dalam hati ,, cam nak nangiss .. jeless kodd !! huhu ..then kitowunx jalan-jalan lagii ,, tiba-tiba Faris mai ,, so, aku pegi lhaa jalan-jalan ngan diaa .. untuk pengetahuan korunx sumaa .., aku ngan Faris kawan jeaa owkeyyh !! ta lebey dari tu pon .. aku setia pada yang satu kod ! hehe .. okeyh ,, sambung cite , aku jalan ngan Faris sampai pukol 11 lebeyh ,. Pastu aku kena buad demonstration KRS ,,.. hareemm toii ,, maluu gilaa ! muka tebai 10 lapis !! huhu .. pas abes demo tu ,, sambung balek ronda-ronda ngan Pakcik Faris ! hehe .. time kitowunx ronda tu ,, sekali lagi aku terserempak ngan Mr.N aku .. dia tengah beli air kod . aku wat tataw jeaa kat dia . even senyum pon tak .. padahal dalam hati cam nak menjeriit cakap aku rinduu kat diaa .. huhu .. tapi jeritan tu bergema dalam hati aku jea lhaa .. then ,, sambung jalan-jalan lagii sampai pukol 12.30 p.m. then kitowunx masuk hall tegok KungFu Panda 2 .. diaa nak belanjaa tengok ,, so, ikot jea lhaa .. rezeki jangan ditolakk .. haha .. after abes citer tuu ,, kitowunx kluar dewan ikowt jalan belakang .. time kitowunx jalan ,, sowunx junior aku ajak aku main air .. mula-mula aku tak maw sbb satgi confirm basah ,, tapi lepas diowunx pujuk aku .., aku main lhaa dgan diowunx .. seperti yang dijangka .. aku kena buli habis-habisan ngan diowunx ! lencun dari atas sampai bawah kena simbah ngan diowunx !! dua baldi air diowunx simbah kat aku .. maw tak lencun ! btw ,, besttt ! terbaek ! haha . then.. sambung balik jalan-jalan ngan Pakcik aku sowunx tuu dgn baju basah lencun .. pastu pakcik Faris suwoh aku tuka seluar .. kan aku bawak 2 helai seluar . satu tracksuit and satu lagi seluar KRS .. so, aku pegi toilet tukaa seluar KRS .. after tukar seluar ,, aku sambung lagii jalan.. and for the 3rd time aku jumpa Mr.N akuu .. time tu rasa cm nak tumbuk-tumbuk jea diaa .. ye lhaa ., keliling dia perempuan jea kod !! mau aku tak jelezz !! tapi aku sabar jee .. Faris teman aku depan sekolah sampai mak aku mai amikk akuu .. kat bawah niee ad lhaa sikit-sikit gambar yang aku snap .. nak tengok kaa ?? bayar RM 2.00 dulu ..haha



Booth pameran KRS

Farihah and aku. *Muka aku berminyak :|

With Faris-TTM


Okeyh ! mcm biasa .. bnyk niee jea pica yg aku upload .. klu nak tegok yg laen .. pegi kat fb aku .. hehe
K lhaa .. tata ~~

Semua yang dipapar adalah hak milik Izzati Farhani yang sah